Välkommen till oss

Alla inlägg den 27 september 2010

Av eva pedersen - 27 september 2010 21:08

MIn bil har gått sönder, eller rättare sagt ljuddämparen/avgasröret. Så jag kastade mig i bilen för att åka till Biltema Uddevall/Torp det tar altså en och en halv timme att åka dit, min snälla pappa var med som stöd. Jag kan verkligen inget om bilar. Eller jag kan faktist byta torkarblad, det e mer än vad vissa gubbar kan  . Hur som haver väl där så fanns det ingen, skulle komma in på fredag så det vara bara att vända hem igen. Jag hade tänkt mig kvällen i soffan och bara slappat, är slö när jag har jobbat natten, men så blev det altså inte ..


Grejen e den bara att på fredag går jag av efter två nätter samt att min kära man går på så det hinns inte med att åka dit OCH jag samt barnen ska åka till Varberg på fredag och coatcha Anna när hon ska tävla i helgen. Samt att vi ska träna i massor förståss.


Och till sist något tråkigt...

Chatauberge Old Devil har fått somna in, nästan 11 år gammal   .

Det var kennel Hexen House som importerade "Aysha" från England som valp. Och efter några år så köpte vi henne. Men när vi beslutat att vi inte skulle föda upp mer Terv kullar så bestämde vi också oss för att omplacera Aysha bla. Aysha fick då flytta till Helsingborg till Jasse som är kompis med Anna. Kan inte tacka Jasse nog för det liv som hon gett Aysha. Tack !! Så nu är Aysha en stjärna i himlen tillsammans med våra andra tervar som har fått lämna jordlivet .... 


Vi hörs !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen att läsa om mig och mina hundar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards