Välkommen till oss

Alla inlägg den 22 september 2010

Av eva pedersen - 22 september 2010 10:41

Har suttit vid datorn hela morgonen och uppdaterat sidan för Vänersborgs brukshundklubb samt läst en massa gamla blogginlägg. Både kul och sorligt.


Exah e minde road. Hon vill göra NÅGOT, och visst så har jag planerat att vi ska spåra. MEN det e så trist och träna själv. Visst e det kul att spåra men inte att lägga ut spårat. Skulle behöva en spårläggare  .


Imåndags spårade vi och det gick faktiskt riktigt bra, gjorde även upplet. Ja la ut två föremål och hon tog dem snabbt och snyggt så jag la ut två till, då fick hon jobba lite mer för hon blev lite störd av där de tidigare föremålen legat.


Igår va vi upp en sväng till klubben i thn, träningen gick bra. Vi har mest skoj när vi tränar känns det som. Malin skulle vart med, men hon glömde av att vi hade bestämt . Hade jag inte "bokat" min mor som barnvakt så hade jag säkert inte åkt, så det var tur att jag hade gjort det. E så tråkigt att träna själv.


Isa, ja hon e inte som andra mallar, hon ligger bara i soffan och gottar sig  .


Jissa, Isa och Abba har löpt och Mix e helt tokig, bara inte Exah börjar löpa också. Han skulle verkligen behöva börja äta igen stackarn.


Näpp nu blir det till ta sig ut i skogen....



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen att läsa om mig och mina hundar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards